.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موردی از وبا در مازندران مشاهده نشده است

معاون دارو و سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:با توجه به پیشگیریهای انجام شده و همچنین آماده باش کامل مراکز بهداشتی وتشکیل سیستم های حمایتی از فصل بهار،تاکنون موردی از بیماری وبا در مازندران مشاهده نشده است.

به گزارش شمال نیوز دکتر سبحان بهرامی در گفتگوی با برنا ،با اشاره به اینکه مردم باید در رعایت بهداشت فردی دقت زیادی داشته باشند افزود:همه باید هشدارهای بهداشتی را در تمامی زمینه ها جدی بگیرند تا سلامتی خود را تضمین کنند. وی با اشاره به روز بهورز خاطر نشان کرد:بهورزان رهبران خدمت در سلامت روستائیان میباشند که فعالیت آنها در بیرون از روستاها قابل مشاهده است.
بهرامی با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی مازندران 10هزار نفر پرسنل رسمی ،3هزار نفر پرسنل غیر رسمی و 2هزار نفر بهورز مشغول به کار هستند اظهار داشت:در راستای حمایت از بهورزان و پیگیری و حل مشکلات آنها برای اولین بار در کشور و در استان مازندران شورای بهورزان استان مازندران در سال 76 تشکیل شده و شروع بکار کرده است.
وی با اشاره به اینکه مشکلات بهورزان از طریق این شورا باید پیگیری شود تصریح کرد:برای برون رفت از مشکلات بهورزان در سطح استان راهکارهائی پیشنهاد شده که بعضی از این راهکارها حمایت مسئولان کشوری را می طلبد که اگر بهورزان را بعنوان نیروهای ویژه دانشگاههای علوم پزشکی باور کنیم بسیاری از این مشکلات قابل حل می باشند.
بهرامی با بیان اینکه در سطح استان مازندران 1010 خانه بهداشت به همراه 2هزار بهورز مشغول فعالیت هستند افزود:چون رشته بهورزی یک رشته اختصاصی است و بهورزان در ابتدای استخدام تعهد به خدمت 30 ساله در محل سکونت خود را داده اند در نتیجه این تعهد مشکلاتی را برای ادامه تحصیل و یا انتقال آنها بوجود آورده که در حال پیگیری برای حل حداقلی این مشکلات هستیم.
معاون دارو و سلامت علوم پزشکی مازندران تصریح کرد:بهورزان هم باید اجازه دهند مشکلات آنها بصورت آرام و با حوصله و بصورت اساسی حل شود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.